Deaflympics - 1 i 2 dzień

Sprawozdanie - dn.21-22.07.2013

Bowling

Śniadanie w hotelu „Gromada” po śniadaniu wyjazd na lotnisko samolot do Sofii godzina 11:05 - wylot. Przylot i wyjazd do hotelu „Forum” w Sofii. Przyjazd około godz.17:00 obiad w hotelu. Zakwaterowanie czas wolny do kolacji. Po kolacji zebranie i sprawy organizacyjne. Zawodnicy czas wolny. Cisza nocna godz. 22:00

Piłka nożna kobiet

Po śniadaniu udaliśmy się cała  ekipą na lotnisko Chopin” skąd samolotem „LOT” odlecieliśmy do Sofii . Po przylocie  autokarem pojechaliśmy do hotelu „Gloria”, który będzie nasza siedzibą na czas  igrzysk  olimpijskich. Wieczorem udaliśmy się  na spacer  po centrum Sofii. Po powrocie  omówiliśmy plan na najbliższe dni z prezesem PZSN. Wszystkie zawodniczki oraz sztab  trenerski otrzymali  pięknie komplety: dresów  treningowych i wyjściowych, koszulki, spodenek. Na zakończenie odprawy przypomnieliśmy całej ekipie o zachowaniu bezpieczeństwa w czasie pobytu w Sofii oraz  godnym reprezentowaniu naszego kraju.

Siatkówka kobiet

Przylot do sofii i zakwaterowanie w  hotelu „Forum”. Po obiedzie odprawa z zawodnikami w  celu omówienia spraw związanych z odpowiedzialnością za godne reprezentowanie polski na XXII Igrzyskach Niesłyszących. Zapoznanie z rozkładem zajęć treningowych i meczowych. Rozdania sprzętu treningowego i meczowego.

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.