MEG w HPN Kobiet: 2 dzień

Ekipy Polski piłkarze i piłkarki mieli być trening - najwcześniej rano o 7 tej a my byliśmy gotowe i długo czekaliśmy na autobus od organizatora OC i niestety nie przyjechał i nie wie co się dzieje. Mamy tam trening o 8 tej zamiast wszyscy poszliśmy do stołówki na śniadanie. Po śniadaniu piłkarze zwiedzieliśmy Stare Miasto w centrumie. Dziewczynki miały wolne dnia i pauzowały mecze i poszły do hali ARENA ARMEEC, żebyśmy obserwować meczu Szwajcaria z Norwegią. Szwajcaria i Norwegia to rywalki w naszym grupie C i oglądaliśmy meczu. Wyniki był 6:2 dla zwycięzcy Norwegowie. Po meczu wracaliśmy do hotelu na obiad. Po obiedzie odbyło się zebranie - omówienie co było meczu Szwajcaria z Norwegią. Trener Opaczewski przemówił fragmenty meczu. Organizator OC nas przeprosił za rano nieobecności przyjazdu autobusu zamiast dziś wieczór da nas trening w hali. Po kolacji poszliśmy na trening i trener odprowadził taktyki gry na przygotowanie przed meczem z Szwajcarią w sobotę. Nasze piłkarki są wszystkie zdrowi bez kontuzji i trenowały fragmentów gry: rzuty różne, wolne auty duży i mały. Po treningu do hotelu i masażysta zrobiła masaż kilka zawodniczki, żeby dobrze czuły co dnia.

Tekst:
Eugeniusz Morawski
Foto:
E.M. i J.J.

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.