Piłkarze Świtu Wrocław trzeci we Lwowie

W dniu 06.06.2013 r. grupa 36 osób (zawodnicy oraz kibice) spotkała się o godz. 21:00 przy parkingu na ulicy Braniborskiej i wyjechaliśmy z Wrocławia o godz. 21:30, podróż była bardzo długa. Ale dojechaliśmy cało i bez problemu. Na miejscu, we Lwowie byliśmy około godz. 09:30.

Zamieszkaliśmy w internacie dla dzieci niesłyszących i następnie razem z Panią Olą, prezesem klubu sportowego  SFHU LWÓW wyruszyliśmy na zwiedzanie rynku i starówki Lwowa. Pogoda była bardzo ładna i słoneczna. Aż przyjemnie było zwiedzać.  Zaczęliśmy od zwiedzania opery a potem przeszliśmy do rynku, gdzie obejrzeliśmy starą aptekę, kościoły, cerkwie, udało nam się wejść na dach restauracji i obejrzeć panoramę miasta. Następnie udaliśmy się na obiad i po nim poszliśmy na cmentarz Łyczakowski i Orląt Lwowskich, gdzie leżą sławni Polacy m.in. Maria Konopnicka, Gabryile Zapolska. Po tej wizycie pojechaliśmy do internatu, gdzie odbyła się odprawa techniczna i zmęczeni ale zadowoleni poszliśmy spać.

Następnego dnia 08.06.2013 r. w sobotę na godz. 08:00 rano pojechaliśmy na śniadanie a po nim do hali sportowej, gdzie miały się odbyć zawody. Otwarcie było bardzo uroczyste, zostaliśmy przywitani chlebem.

Po zawodach wszyscy poszliśmy na obiad, później mieliśmy czas dla siebie, na wypoczynek bądź na pójście na zakupy. O godz. 20:00 odbyła się bankiet na którym zostały rozdane statuetki, była również część artystyczna, głusi aktorzy pantomimy w bardzo ciekawy i komiczny sposób przedstawiali scenki artystyczne. Po zakończonej imprezie o godz. 24:00 wyjechaliśmy z Lwowa w stronę Wrocławia. Wycieczka była udana, zwłaszcza pod kątem zwiedzania, dzięki uprzejmości Pani Oli bardzo dużo udało nam się zobaczyć w tak krótkim czasie.

WKSG „Świt” Wrocław

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.